Reklámarchívum

Régi autós és motoros reklámok, hirdetések

Friss topikok

  • vasutasrendőr: ha az összes vasércüket nem dolgozták volna bele a yamamotoba talán több maradt volna fent belőlü... (2015.07.22. 14:25) Van két órád?
  • Scaleo: @Putyur: A személyeskedéssel kapcsolatban pedig azt tudom mondani, hogy szerintem te nem tudod, mi... (2014.01.10. 16:25) Megnézed és rákívánsz
  • The Ghost Wolf O1G: A Honda Accord reklámja a "Cog" még zseniálisabb volt. Ha valaki nem látta volna itt a linkje: www... (2014.01.04. 09:45) Zseniális kéz a Hondánál
  • SomiTomi: Bolondos Dallamok-érzés megvan? (2014.01.03. 22:37) Régen még a márkaszervízben is volt anyag
  • Oldm4n: Ez nettó hülyeség. Szerintem mindegyik a motor teljesítményét adja meg a főtengelyen mérve, a keré... (2013.10.23. 14:56) Lángoló csillag, óriás Mercedes

Címkék

4t (1) 80-as évek (1) autóhírdetés (1) autósampon (1) avensis (1) bajaj (1) blog (1) chips (1) cz (1) dea (1) defender (1) fobizán (1) ford (4) honda (1) japán (1) jetta (1) kawasaki (1) kéz (1) kitt (1) land (1) manta (1) mercedes (1) motor (2) motorola (1) muscle (1) old (1) papp (1) power (1) puma (1) rajzfilm (2) reklám (11) rendőr (1) retro (1) retró (1) rover (1) start (1) supervan (1) tankolás (1) toyota (1) transit (2) transporter (1) turbo (1) turist (1) v8 (1) vicces (1) videó (1) volvo (1) vw (2) wartburg (1) Címkefelhő

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Korábban bőgtünk, most csak pislogunk

2011.10.05. 10:08 •  baowah

Korábban a Sebesség oltárán már elmerengtünk a ČZ, vagyis Česká Zbrojovka történetén és képekbe merevített krónikáján. Az ottani képgaléria földbe döngölt sokakat, köztük engem is - erre most rátesz egy lapáttal a cseh állami televízió archívumából származó kisfilm.

Akit érdekel, hogy mi zajlik, vagyis mi zajlott egy jól működő motorgyárban, kattintson. Nagy kár, hogy a régi jó dolgokból már nem maradt semmi sem.

Címkék: cz

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamarchivum.blog.hu/api/trackback/id/tr623226718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovászosUbukla 2011.10.05. 11:36:27

Ittenem, de csinos csehák lányok is matattak ezeken a gépeken!

GERI87 2011.10.05. 12:12:09

Anno a Pannoniáról volt ilyen video....na jó az hosszabb és a bezárása környékén készült...nem a "jól működő" fázisban..

Engem se tudtak volna meggyőzni hogy érdemes gyártani.
Ez nem tudom mennyire volt nyereséges, versenyképes....gondolom nem nagyon, ha már nincs.

"kár, hogy a régi jó dolgokból már nem maradt semmi sem."

Öregszel;)

ZON 2011.10.05. 12:52:38

Laza volt a faszi a járatópadon, pedig eléggé sétált alatta a gép...

srank 2011.10.05. 13:07:33

fantasztikus hány országot büntettek ezeknek a forgalmazásával , még szerencse , hogy a japánok nem hozzájuk jártak gyárakat látogatni ...

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.10.05. 13:35:22

@srank: a japanok eleg sokat loptak a CZ-tol. Meg a hetvenes evekben is,a mikor terepen kizarolagos vilagbajnokok voltak.

Virago_1000 2011.10.05. 13:41:45

@srank: bizony hogy loptak a japanok nemcsak a CZ-tol, de az MZ-tol is.

A Pannoniatol viszont nem, mert nem lett volna mit, es kulonben sem akartak visszafele fejlodni.

GERI87 2011.10.05. 13:58:34

@Virago_1000:

Az MZ-nél Walter Kaaden a rezonátor kiput találta fel...amit aztán a japánok átvettek (egy emigrált MZ versenyző lehetett a ludas) az MZ és többi szoci gyár viszont később nem használta ezt a technikát az utcai motorokon, pedig többek közt enélkül garantált volt a lemaradás...na meg külön olajozás...ezek nélkül már a 70-es évtizedbe sem nagyon lehetett labdába rúgni...na jó a harmadik világba igen meg az "ez van és kész" szoci táborba, de ne az legyen a referencia:)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.10.05. 18:43:34

@Virago_1000: A Pannoniatol viszont nem, mert nem lett volna mit, es kulonben sem akartak visszafele fejlodni.

Fordítva viszont igen.

don't 2011.10.05. 19:07:30

pannonia p20-yamaha rd 250,es az utobbi keszult korabban....

farönk 2011.10.05. 22:21:57

Hű, azok az iparos kisasszonyok, mmmm... De különben itt ragadnám meg az alkalmat: régi CZ (450-453-455) alkatrészlista (német nyelvű, remek állapotú) van tulajdonomban, lomtalanításból menekítve, szívesen túladnék rajta. Akit érdekel, kommentben jelezze, e-mail címmel együtt. Ugyanitt egy kisebb kupac Jawa és Tatran szakirodalom is ugyanezen sorsra vár.

Quattroman 2011.10.05. 23:36:40

@GERI87:
a forgótárcsás vezérlést vitte Kaaden a Suzukihoz...

GERI87 2011.10.06. 00:17:00

@Quattroman:

Tudtommal ő nem emigrált, hanem egy gyári versenyzője...japánba...

Quattroman 2011.10.06. 00:31:39

@GERI87:

igen igazad van, a nevet illetően, de a nagy titok a forgótárcsa volt.
onnantól kezdve lendült fel a Suzukinak...

zotyesz66 2011.10.06. 08:14:25

@Quattroman: Nem a forgótárcsa volt, hanem bizony a rezonátor cső. A gázlengés volt a lényeg, nem a vezérlés.
Amúgy az Ernst Degner nevű versenyző lépett le a Suzukihoz.

don't 2011.10.08. 10:21:12

-baowah:
ja,igaz az RD kesobb volt.
süti beállítások módosítása