Reklámarchívum

Régi autós és motoros reklámok, hirdetések

Friss topikok

  • vasutasrendőr: ha az összes vasércüket nem dolgozták volna bele a yamamotoba talán több maradt volna fent belőlü... (2015.07.22. 14:25) Van két órád?
  • Scaleo: @Putyur: A személyeskedéssel kapcsolatban pedig azt tudom mondani, hogy szerintem te nem tudod, mi... (2014.01.10. 16:25) Megnézed és rákívánsz
  • The Ghost Wolf O1G: A Honda Accord reklámja a "Cog" még zseniálisabb volt. Ha valaki nem látta volna itt a linkje: www... (2014.01.04. 09:45) Zseniális kéz a Hondánál
  • SomiTomi: Bolondos Dallamok-érzés megvan? (2014.01.03. 22:37) Régen még a márkaszervízben is volt anyag
  • Oldm4n: Ez nettó hülyeség. Szerintem mindegyik a motor teljesítményét adja meg a főtengelyen mérve, a keré... (2013.10.23. 14:56) Lángoló csillag, óriás Mercedes

Címkék

4t (1) 80-as évek (1) autóhírdetés (1) autósampon (1) avensis (1) bajaj (1) blog (1) chips (1) cz (1) dea (1) defender (1) fobizán (1) ford (4) honda (1) japán (1) jetta (1) kawasaki (1) kéz (1) kitt (1) land (1) manta (1) mercedes (1) motor (2) motorola (1) muscle (1) old (1) papp (1) power (1) puma (1) rajzfilm (2) reklám (11) rendőr (1) retro (1) retró (1) rover (1) start (1) supervan (1) tankolás (1) toyota (1) transit (2) transporter (1) turbo (1) turist (1) v8 (1) vicces (1) videó (1) volvo (1) vw (2) wartburg (1) Címkefelhő

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

India: milliók nem tévedhetnek

2011.10.06. 13:42 •  baowah

 

Az indiai reklámpiac néha csodálatos anyagokat gurít elénk. Ne csak a vérgagyi bollywoodi giccsre gondoljanak, a milliárdos országban nem egy zseniális reklámszakember dolgozik. Mivel az ottani motorpiacot elfelejtette megcsapni a válság, számunkra hihetetlen, hétszámjegyű eladásokat produkálnak. Márkánként.

 

A piac egyik legjobbja a Bajaj, melyet idehaza leginkább a KTM egyik tulajdonosaként ismerünk. 50 és 300 köbcenti gépek köthetők nevükhöz, amelyek talán nálunk is kedveltetek lehetnének, ha az indiaiaknak számítana az a 2-300 motor, amit be bírna fogadni a hazai piac. Természetesen egyenletükben ez a mennyiség jóformán ismeretlen, de a magyar motorosok sem tartják sokra a kisköbcentis, mindennapi használatra alkalmas motorokat. Kár. 

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamarchivum.blog.hu/api/trackback/id/tr763282483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dirt Diver 2011.10.06. 15:33:56

Nem tartják sokra, mert a legtöbben nagyon sokat spórolnak EGY motorra, s akkor már olyat vesznek, ami az álmuk. S, mert a 125 nem hosszabbítja a p*csöt. :)

ZasTempra 2011.10.06. 16:08:51

Lassan 10 éve Simsonnal járok...az végképp nem hosszabbít :D De elég körbenéznem a baráti körömben, és már lennénk vagy 5-en akiknek (magamat beleértve is) bőven megfelelne egy 125-ös. Csak azt nem értem, hogy akik leszólják (nem motor, pöcsköszörű stb..) akkor miért fújtak a B 125 ellen? Mert aki egy megvadított 70-es Simsonnal is elbír (gyári fékkel persze, mert általában azt nem szokták tuningolni) akkor melyik is a veszélyesebb?

GERI87 2011.10.06. 16:29:44

"de a magyar motorosok sem tartják sokra a kisköbcentis, mindennapi használatra alkalmas motorokat. Kár."

Azért - szerencsére - mi nem vagyunk India és tudunk autót is venni, ők meg nem....náluk a motor közlekedési eszköz, nálunk nem.

Nálunk is max a BP közlekedés alternatívája...idényben...és nem mindenkinek.

Azért megnézném hogy ki az nálunk aki egy egész malacot vagy egy heti tescos bevásárlást 125-el végezne csak azért mert olcsó fenntartani meg mer keveset fogyaszt....
Itt már (még) nem tartunk.

Szóval aki nálunk motorozik és van A jogsija nem fog 125-300ccm motort venni mert annyival nem olcsóbb mint a nagyobb, erősebb...na meg próbálj meg kényelmesen 20-30 lóval motorozni....szélben, hegyen, előzni, utassal....nem csak BP-ből kell kiindulni!
Van 125 a családban, nem leszólásképp mondom!

Nem feltétlen pöcshosszabbításról van szó.

"ha az indiaiaknak számítana az a 2-300 motor, amit be bírna fogadni a hazai piac. "

Ezért volt eleve halott ügy a B125 dolog is.
De ennek csak örüljünk inkább....még nem motorral kell vinni a családot, cuccot....

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.10.06. 16:45:47

@GERI87: gyarilag 27 lovas, jelenleg kb 20-at tudo motorral ingazok napi szaz kilometert. nem csak sik terepen. igenis lehet. es a fasznak kell elozessel kuzdeni, azert mert 90-nel cammog egy kisteher. el vagyunk mi motorosok tevedve.

ZasTempra 2011.10.06. 17:00:52

@GERI87: Egyedül dolgozni járni, vagy gyér forgalmú utakon Balatonra, ide-oda lófrálni neked mi érné meg jobban, egy olcsó 125-ös vagy a személyautó? Mert ilyen üzemanyag árak mellett 4-5 szezon alatt visszahozná az árát a motor, még ha biztosítás-műszaki vizsga tételeket is beleszámítom.
És lenne igény BP-n kívül is, mert én sem ott lakom :)

Kalmani 2011.10.06. 18:32:19

@GERI87:
Kedves Geri !

Én bringával járok a tesco-ba heti bevásárlásra . Egész malacot még soha életemben nem vettem . Ebből is látszik , hogy nem egyformán élnek az emberek .

GERI87 2011.10.06. 18:51:22

@baowah:

Ő...nem 90-el "cammogó"kra értettem. őket én se előzöm meg mert minek...pedig 60 lóval nyomom.
De azért egy 125-össel ha már 70-el megy előtted vki kétszer is meg kell gondolni hogy belevágsz e az előzésbe....

20 lóval meg szintén van olyan nem ideális körülmény amikor már kevés....te kompromisszumot kötöttél, neked jó, másnak meg nem.

Te is tudod van aki még az A1-et se hajlandó letenni...
Na meg az megint más ha ingázol, akkor közlekedsz A-ból B-be...az élvezet másodlagos.

@ZasTempra:

Mo-on inkább hobbi jármű a motor, és ha vki szórakozásnak, hobbinak, kedvtelésből motort vesz akkor nem feltétlen a fogyasztást nézi és a pénzéért vesz egy nagyobbat....

Hidd el van aki soha a büdös életbe nem ülne motorra még akkor sem ha 600Ft lenne a benzin.
sokan vannak ilyenek, bármennyire is racionálisnak tűnik a motorra bejárás jó időben....nem alternatíva...mert az emberek nem olyanok.

@Kalmani:

Te dolgod...
De azt te is tudod hogy a többségnek meg nem alternatíva....nagyon nem.

GERI87 2011.10.06. 18:59:57

Na meg egy 250-es igen csak a teljesítménye határán van használva...
Fogyaszt vagy 3-3,5 litert....akkor már legyen nagyobb ccm és 4,5 liter....nem halok bele de jóval több élvezet, rugalmasság és bárhol bármilyen helyzetben elég...

Na és akkor még nem beszéltünk arról hogy a 125-250 motorok mérete sem jó mindenkinek...pl egy 125 már nekem sem a legkényelmesebb hosszútávon pedig nem vagyok nagy darab...

panza 2011.10.06. 19:56:16

Nem is tévednek! Látványos, szellemes reklámfilm.

alho 2011.10.06. 20:05:13

Én visszaültem 250-esre, mert ez számomra a legjobb... Na igen, a 125-ös tényleg csak kompromisszumnak jó, de a 250-es már mindenre elég... Aki azt hiszi, hogy el tud terelgetni több, mint 50 lovat, az nem fog sokáig motorozni vagy fölöslegesen cipel 50-100 kilót magával...

1kutya 2011.10.06. 20:31:42

hát nemtom, de én a 100-as, végre 90-et tudó hondánnyal ölég faxán elvagyok itt kósaországban és környékén. esetleg egy 125-250-et fogok beújítani ha megunom, de szerintem max annyit fogok elérni, hogy 1 literrel megnő a perszáz, semmi többet...

tonalcar 2011.10.06. 21:26:14

Uraim (Hölgyeim?), segítséget kérek! A csajommal most tettük le az A1 jogsit. Tavasszal a Dunakanyarba költözünk és nem állnánk be az általam nem kedvelt, nem a fővárosban lakó, de napközben ide füstölő, dugó okozó és parkolóhely fogyasztók közé. A városban régóta bringával közlekedem, autóval csak ha elkerülhetetlen. Az ingázáshoz minden képen motorok kellenek, csak fingom sincs milyen legyen. Egyáltalán nem vagyok-vagyunk képben. Előre is köszi a segítséget! :)

tonalcar 2011.10.06. 22:15:53

@1kutya: igen. Mondjuk robogót nem szeretnék>sebesség váltás mániás vagyok. Műfaját tekintve az enduró-szupermoto áll közel hozzám, csak nem tudom mit érdemes kezdésnek megvenni. Ha belejövök (ami valószínű, mert minden extrém sportot bírok, sokat művelek is) a vezetésébe biztos szeretnék majd A-jogsit és komolyabb gépet. De egyenlőre tanulnék, ezért vezetéstechnikai tréninget is fogok végezni.

ZasTempra 2011.10.06. 22:21:05

@GERI87: Az igaz, hogy vannak olyanok akiket tüzes vassal sem lehetne motorra ültetni, de mi van azokkal az autósokkal akiknek robogója, Simsonja van? Ez a megoldás nekik, nekünk jelentene alternatívát. Főleg ha majd jön a segédmotorokra a rendszám (persze ha jön), akkor ki tudja még hogy mennyit kell egy 5000 Ft értékű Babetta után fizetni... Persze ezek az emberek közül sem lenne mindenki aki átnyergelne, de tudván azt hogy akár utast is vihet úgy, hogy azért a városi, országúti forgalom ritmusát tartja - előzni meg a robogóval sem előzött... - lehet belevágnának.

GERI87 2011.10.06. 22:43:45

@ZasTempra:

Lehet...bár szerintem akinek van rá vénája az már megtette és motorozik.
A többiek csak kifogásokat keresnek hogy majd ha lesz B125...ilyenek.
Ők soha nem fognak motorozni, csak fáj nekik benzinár....és panaszkodni könnyebb.

Az meg hogy Babettára kell majd újonnan rendszám nem hiszem, mivel visszamenőlegesen nem szokták bevezetni...ha lesz...nem hiszem hogy manapság mivel nagy nyomás nincs rá szerintem Brüsszelből se...akkor az újonnan forgalomba helyezett smkp-ra lesz csak rendszám...de az meg a kereskedő dolga és beépíti az árba...

@tonalcar:

Ha használtat akarsz akkor 300 körül már jó állapotban lévőt lehet kapni...
CG 125, GN 125, CM 125 ilyenek....mind váltós...

Enduro? hát így a Honda CLR 125-öt néztük mi anno...nemtom mennyire elterjedt...

Supermoto meg...Suzuki sm 125 de az drágább jóval....600 körül láttam..

GERI87 2011.10.06. 22:47:33

@tonalcar:

Ha nem vagy totálisan béna akkor a vezetéstechnikai tréninget én feleslegesnek tartom....de most majd szarrá fognak kövezni....hiába most ez nagyon trendi.

tonalcar 2011.10.06. 22:51:44

@GERI87: mi nap láttam az airbrush festő barátomnál egy KTM Duke-ot, hát attól állt a fa...om! No de nem egy ilyen árkategóriájú gépen tanulnék, viszont újat szeretnék. Az autóim 30-40 év között vannak és arra van jó emberem ki velem együtt ápolja őket és azok keveset futnak. A bringákat én javítom. A motorkerékpárhoz nem értek (egyenlőre :)és naponta használnám, nem szívnék vele.

tonalcar 2011.10.06. 22:58:06

@GERI87: Hát elég jól bringázom> DH is, surf, snowboard készség szinten működnek. A jogsi gyárban ajánlották, hogy nagyon hasznos a tréning, én meg pont az extrém sportok miatt ehhez is alázattal közeledem. Szóval csak le akarnak venni?

GERI87 2011.10.06. 23:25:13

@tonalcar:

A DUKE nekem is tetszik...ha újat akkor DR 125....ha már enduro...én ezt tudom..a blokkja kiforrott...

"Szóval csak le akarnak venni?"

Hát ezt így nem mondanám...lehet neked tudnak újat mutatni...de azért sok baromság és szükségtelen dolog is van ami a marketing része...és szerintem hülyeség.

példa:

A kétújas fékezés eleve nem minden motoron lehetséges...
Szerintem eleve nem jó ha a fék nagyon rövid úton jár és hamar harap, vagy a kuplung..

Na meg az is dívik manapság hogy 2 új mindig legyen a kuplung és fékkaron ami hülyeség...és nagyon sportból átvett szaga van...a gázmarkolatot se tudod biztosan kezelni...és jobb ha a kormányt fogod marokra...

Ahány tréning annyi példa arra hogy kell felszállni a motorra...
legnagyobb ökörség amit eddig hallottam:
két kézzel a kormányt megfogod majd felhajtod az oldaltámaszt és csak utána ülsz fel....értelme nem sok van (baromság) és még instabilabb is az egész...
de gondolom erre is ráfoghatják hogy tanítottak vmit....

Na meg az összesre jellemző ódzkodás a lábletételtől....kérdem miért?
Miért ne lehetne letenni szűk fordulónál vagy ha 2-vel araszolsz???

na meg még pár a hétköznapi életben nem szükséges manőver....
pl nagyon kis sebességnél koppig dönteni lábletétel nélkül látványos ugyan de tökre felesleges...

Lényeg hogy nagyon felkapott dolog lett tréningre járni és emiatt van hülyeség dögivel...

DE!
Ha úgy érzed eldőlsz a pirosnál és szükséged van rá akkor menj el:)

GERI87 2011.10.06. 23:26:25

"DR 125....ha már enduro"

Mármint supermoto.
na.

tonalcar 2011.10.06. 23:37:06

@GERI87: Köszönöm a kimerítő tájékoztatást! :) A DR 125 megnéztem most és szimpatikus. Még a nagyon tél előtt elmegyünk egy kereskedőhöz kipróbálni. 2 db.-nál gondolom lesz komolyabb alku pozíciónk is. :) A tréninget még rágom, mert az oktatáson az hamar kiderült, hogy béna egyáltalán nem vagyok és a barátnőm is ügyesebb volt sok pasinál.

GERI87 2011.10.06. 23:49:23

@tonalcar:

Sok sikert...sajnos most jön a hideg, én asszem ma motoroztam ebben az évben utoljára....szeretnék még járni 50 évesen:)

A DR nagyon jó motornak néz ki...

www.motorrevu.hu/motorteszt/suzuki_dr_125_sm_teszt

Házilag szervízelhető blokk....2,5L fogyi....

A tréning meg ahogy érzed...

ccvv 2011.10.07. 08:01:26

Szia!

Próbálj ki pár cuccot azért, mielőtt megveszed. És nem hinném, hogy két egyforma lenne a tuti. Én pl. centire egy magasak vagyok a menyasszonyommal és két totál különböző bringát használunk. Testsúly, végtagok hossza és egyéb anatómiai különbségek :) .

A másik meg: ha Te szereled a bringákat/autókat, ne vegyél új mocit. A világ összes értékvesztését bevállalod vele.
Én mondjuk Virago-t vennék, de én már öreg vagyok. A 250-est ismerem, megbízhatóság, kiforrottság, fogyasztás tekintetében nehéz jobbat mondani. 90-ig krúzol szépen, autópályára nem való.

Schütii 2011.10.07. 08:41:15

Én régi vágású motoros lehetek (holott nem vagyok öreg), mert nekem a 125-ről egy jó kis pörgős (japán) 2T jut eszembe, a "békeidőkből", mikor még megtűrt volt a kék füst. Leszarom (leszarnám) hogy többet fogyaszt, de meg is mint az állat, legalábbis annál sokkal jobban mint ami a napi ingázáshoz elegendő.
Na de, ilyen motorok nincsnek, illetve talán a KTM-nek csilliókért, vagy lepukkant szarok. Na mindegy.. csak keseregtem egy kicsit. Egyébként elvagyok a mindennapokban az NDK 50-esen is. Élménynek meg ott az olasz-osztrák 650-es...

Házas motoros 2011.10.07. 09:06:49

@GERI87: Szia. Azt nem mondom menj el és végezz el egy ilyen tréninget, mert sokba kerül, és nem biztos, hogy pont erre kell a megtakarított. De. Mondjuk, menj el a 2 napos safety-hungary tréning végére és beszélgess el azzal az emberrel aki 15-20-25 éve motorozik, hogy mi a véleménye róla. Meg fogsz lepődni.

Házas motoros 2011.10.07. 09:15:45

@tonalcar: Szia. Higgy azoknak, akik azt mondták az előző generációs CBR 1000R-re, hogy csúnya, de ha ráülsz megszépül. Mielőtt akárcsak eggyen is komolyan elgondolkozol, legalább 10 különböző márka/műfaj-ból származó bringát próbálj ki. Nem biztos, hogy az fog igazán bejönni ami most tetszik. Ja, és még mielőtt végleg lemondasz a vezetéstechnikai tréningekről, beszélj egy pár olyan emberrel aki el is végzett, legalább egyet.

HugoHugo 2011.10.07. 10:38:12

Ha Pannonia vagy Csepel felirat virítana rajta, megvenné itt is mindenki.

tonalcar 2011.10.07. 11:31:49

@ccvv: ezzel azért nem foglalkoztam, mert egyforma Yamahan tanultunk és nem volt szenvedés. De hosszú távon ez biztos para lehet, főleg hogy elég más a testfelépítésünk. :)
Bringát szerelni nem nagy ügy, max. egy tucat fajta alkatrész van az összesen. A autóimon a motor, váltó, futóműhöz nem nyúlok. Elektromos, kisebb mechanikai ügyek, kozmetika amit megcsinálok. Ráadásul ezeket a gépeket az első csavarjától az utolsóig ismerem, velem öregednek meg, mint hobby gépek. A motor (egyenlőre)használat eszköznek kell, atom biztos működéssel, ezért ragaszkodom az újhoz, garanciával.

tonalcar 2011.10.07. 11:38:48

@Házas motoros: A bringázásból, snowboardozásból az a tapasztalatom, hogy mikor belevágsz komolyan, hiába próbálsz ki X-darabot, a következő évben lesz csak valami közelebbi képed arról, hogy melyik lesz a Tied. Tartok tőle ez a motorral is így lesz. Persze kipróbálok minden típust ami bejön, de nem feszülök meg ha kiderül, még sem ez az örök darab.

GERI87 2011.10.07. 13:14:16

@ccvv:

A1 jogsija van a 250 nem jó...

"A másik meg: ha Te szereled a bringákat/autókat, ne vegyél új mocit. A világ összes értékvesztését bevállalod vele. "

Ennyi erővel semmiből ne vegyél újat, ha senki nem venne újat használt sem lenne, amúgy ha csinál nagyobbra jogsit akkor 2 év múlva eladja nem veszt sokat...

A 125-ösök méretben kb egyformák nagyon nem lehet válogatni...

@Házas motoros:

"Meg fogsz lepődni."

Nem fogok:)

GERI87 2011.10.07. 13:21:19

A vezetéstechnikai tréning kicsit olyan mint a Prolong: Nobel díjas doktornénik kémcsővel a kezükben megesküsznek rá hogy a motorban a fémek egymáson karistolódnak de a Prolong olyat tud hogy beszarsz: nem súrlódnak...és ezt csak a Prolong tudja az összes tervezőmérnők hülye...

Aki pedig kipróbálta a Prolongot csak jót mond róla.
Milyen érdekes.

GelandeundStrase 2011.10.07. 14:50:12

@GERI87 az a tréning amire te jársz az tényleg olyan. Nem tudom hol tanítják azt, hogy 2ujjal fékezz vagy, hogy nullával tedd lapra a motort, szerintem sehol. Én kötelezővé tenném ezeket a tréningeket illetve beépíteném a rutin vizsgába is. De te ne menj tréningre, úgyis többet kommentezel mint motorozol :)

eff 2011.10.07. 15:33:47

Ez a kis ccm-s olcso motoros tema annyira leragott csont mar. Az ujsagirok dicserik agyba, fobe, ebben latjak a megvaltast. Persze akadnak segitok a kommentekben ezen teren boven. De par dolog soha nem kerul eloterbe. Azaz a hazai motorosok nem csak budapesten, illetve kornyeken elnek, a motorosok java reszenel a motorkerekpar egyfajta luxus cikk, es nem ez a kozlekedes egyetlen tenyezoje, illetve a benzin tenyleg annyira draga e?

GERI87 2011.10.07. 15:49:52

"szerintem sehol."

rosszul tudod.

"úgyis többet kommentezel mint motorozol"

ezt is.

GelandeundStrase 2011.10.07. 16:09:18

@GERI87: pont azt bírtad kiszemezgetni megint ami csak számodra fontos meg amiről csak sejtésed van. Az a lényeghogy mindenről kiforott véleményed van 60lóval meg 2000Km-el a hátad mögött

ccvv 2011.10.07. 19:18:50

@GERI87:
Üdv!
Az igazat megvallva tényleg kevés új cuccot veszek. Mondjuk a gépsonkából és a vécépapírból tényleg jobb az új. De a füstölt szalonnából meg a vörösborból már nem.

A használt gépeket kifejezetten kedvelem, gyakran a "volt még bennük anyag"-érzésért. Persze vannak újonnan vett cuccaim is, sajnálom is az értékvesztéssel 'kidobott' pénzt. A tárgyakkal kapcsolatban nem zavar, hogy más verte le róla a hímport.

a 125-ös Virago-t nem ismerem, valószínűleg országútra már tényleg határeset. Kérdés, hogy akkor mire jó? Valaki 125-ös Virago-s?

Ha 2 év múlva eladja a zsír újonnan vett motort, pont akkor veszít sokat.

GERI87 2011.10.07. 20:14:22

@ccvv:

Viszont ha újat vesz nem kell aggódnia a motor előélete miatt...
Nem tudom mennyire romlik az értéke de ez egy ilyen dolog, meg ha nagyobbat akar 2 év múlva akkor ez van, persze meg is tarthatja...

ccvv 2011.10.07. 21:13:37

@GERI87: Persze, néha benéz ezt-azt az ember, ha használtat vesz, de emberünk se nem buta, se nem technikai analfabéta, úgy nézem.

Plusz, ha kezdő, 1-2 húzása lesz. (Isten mentsen, dehogy kívánom neki!!! Csak a kezdő bicajos és autós emlékeim ugranak elő.)Szóval zsír új gépen, plusz jön a xar idő...

Én csak azt mondom, hogy nekem sok dologból jó a használt, gyakran olyanból is, amiből megengedhetném magamnak az újat, de minek. Másra költhetem az árkülönbözetet.

ccvv 2011.10.07. 21:24:09

@tonalcar:

Üdv!

Atombiztos működés?... Hm...
Bocs, nem beszólni akarok. Ha jön a xar idő, ehhez úgyis heti (ha nem napi) rendszerességgel kell ránézned, ha tényleg használod.

Én főleg bringázom pár éve (Bp. külső-belső), de az nem emberi, hogy milyen gyakran kell valami apróságot vakargatni a bringán, téli szezonban, ha azt akarod, hogy minden okés legyen, nem?

GERI87 2011.10.07. 21:25:49

Van amelyik típusból már csak használtat kapni, van amelyikből meg alig van eladó használt gép...pl a DR 125 sem sok van.

tonalcar 2011.10.07. 22:07:50

@ccvv: Neked is üdv! 1. A télen fogjuk megvenni a gépeket (talán jobban lehet alkudozni. Vagy ez hülyeség?)és tavasszal indul a móka>amúgy is akkor költözünk. 2. Több típust meg fogunk nézni és nem lesznek feltétlenül egyformák. 3. Télen marad a vonat és azon a bringa>téli tekerés remek, a heti reszelésekkel együtt! :) 4. És a vallomás>soha nem volt semmilyen új közlekedési eszközöm és ha megbánom ez is lesz az utolsó.

ccvv 2011.10.07. 22:46:57

@tonalcar:
A görkori számít? :)
Különben azt hiszem, nekem is csak egyetlen bringám volt, ami új, azt is ellopták :s szóval nekem sem jönnek be az új járművek.

Bocs, azt hittem, most, ízibe akarjátok használni. Az használt motorok biztosan olcsóbbak a 'szezon' végén. Az újak meg... Ha kicsi kereskedő, a családjának akar karácsonyi ajándékot venni, akkor lehet, hogy enged ilyenkor. De bizos, hogy nem annyit, mint a hely- és pénzszűkében levő motorosok.

Mondjuk, ha nem gond előrántani a dellát a kereskedőnél, akkor nem rugózok itt a használt cuccokat magyarázva :))))))

ccvv 2011.10.07. 22:48:03

Amúgy az igazi téli bringázást én is bírtam :) Nincs rossz idő, csak rossz ruha!

tonalcar 2011.10.07. 23:20:32

@ccvv: a legrosszabb ruha a zakó! hi-hi...
A görkori nagyon is, és igaz az első snowboardom új volt, de azóta...,most vettem a veszprémi piacon egy lapot 3, azaz háromezer forintért. Szóval régen vártam már ennyire a tavaszt így ősszel, hogy nyeregben legyünk. Az hogy új gépek lesznek, olyan jutalom féle, magunknak. És a csajom fizeti a sajátját! :)

tonalcar 2011.10.08. 09:05:10

@vontod75: ha rám gondoltál vele, köszönöm. A lánynak már mutatom is. Egyébként ez a gép nekem túl "polgári". Bármi kerül alám ami gurul, csúszik, úszik az rövid időn belül vagy keresztbe megy, vagy(és) ugrik.

Fan-tom 2012.01.01. 15:38:51

@tonalcar: Yamaha TDR?
Igaz,kétütemű nem is fogyaszt igazán keveset ,de legalább élvezetes vele a motorozás és főleg jó áron lehet találni.
süti beállítások módosítása