Egy aranyos - és kreatív - férfias kis reklám a múltból. Könnyezzük meg az autót, melyről azt hittük, hogy túlél mindent. Nem sikerült, a mai kor betett neki is. (Hányadik kommentnél jelenik meg Tie?)
Hogy ne legyen unalmas a munkábajárás
2011.10.04. 15:59 • ommm
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamarchivum.blog.hu/api/trackback/id/tr783277342
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
farönk 2011.10.04. 16:14:30
Hű. Nagyon jó kis reklám, akkor még volt bátorság. Nem az mint most hogy "tessék, megküldjük egy kicsit a sárban, de csak a fotó kedvéért, mert utána azonnal mossuk le"!
Tomchy 2011.10.04. 16:34:55
Jó kis reklám.
Vajon érdemes ilyenkor gázzal segíteni felmenni, vagy csak a csörlő húzza fel?
Vajon érdemes ilyenkor gázzal segíteni felmenni, vagy csak a csörlő húzza fel?
h4z4rd 2011.10.04. 16:59:41
Jó lesz ez, Ommm! Még ilyeneket!
Epedve várom az Audi kotrót a síugró sáncon, meg a csőrös Macket lefékező Renaultot is, de a kesztölci téglamintás tapétán átromboló Zsiguli(?) is megteszi.
(Tie már a spájzban van.)
Epedve várom az Audi kotrót a síugró sáncon, meg a csőrös Macket lefékező Renaultot is, de a kesztölci téglamintás tapétán átromboló Zsiguli(?) is megteszi.
(Tie már a spájzban van.)
nagy__mate 2011.10.04. 17:51:14
@Tomchy: úgy általában érdemes nyomni gázt a csőrlő mellé, már csak azért is, hogy az akku ne szenvedjen annyira
2-More 2011.10.04. 18:02:55
@red87: Gondolom már annyira kiemelte a nagyvasat, hogy elakad a felsővezetékekben is :D
h4z4rd 2011.10.04. 18:29:10
@2-More: Mi lesz a LangyRovarból? Troli vagy dodzsem? ;)
ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.10.04. 19:22:55
tie nem jon, csorlot olajozza meg nezi a terkepet h hol van legkozelebb volgyzaro gat.
nem akar csak erdoben dagaszto kis csicska maradni :D
nem akar csak erdoben dagaszto kis csicska maradni :D
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.04. 20:16:03
Ahogy hazaér, és meglátja, hogy van ilyen is. :-D
Ide fogok küldeni anyagot dögivel, van egy valag RÉGI Landy reklámanyagom! :)
Ide fogok küldeni anyagot dögivel, van egy valag RÉGI Landy reklámanyagom! :)
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.04. 20:19:29
Amúgy ilyen meredeken nem érdemes gázzal segíteni neki. Illetve a generátornak igen, mert egy ilyen csörlő lefullasztja a motort, amikor felvesz 3-400 Ampert, de a hajtást ilyenkor üresbe rakja az ember. Stabilabb, ha nem forgatod a kereket ilyen helyzetben gyorsabban, mint ahogy megyen az autó fölfelé (lásd még oldalvezető erő).
"Gondolom már annyira kiemelte a nagyvasat, hogy elakad a felsővezetékekben is :D"
Ezen beszartam. :-D
"Gondolom már annyira kiemelte a nagyvasat, hogy elakad a felsővezetékekben is :D"
Ezen beszartam. :-D
Tomchy 2011.10.04. 20:59:07
@nagy__mate: Úgy általában sejtem, de völgyzáró gáton még nem mentem fel. :O)
@Tie: Valahogy így gondoltam én is. Ilyen meredeken már nemigen lenne a hajtásnak bármi haszna.
@Tie: Valahogy így gondoltam én is. Ilyen meredeken már nemigen lenne a hajtásnak bármi haszna.
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.04. 21:03:57
@Tomchy: Hát vegyél egy Defit, oszt mehecc is a völgyzáró gátra. :)
Misi 2011.10.04. 22:08:31
A Landi hátúlja tele volt tömve aksival és azok táplálták a csörlőt. A felvétel előtt kipróbálták motorral is, h lássák, h müködik de csak pár percre ment. 1ik LRO újságban egész jó cikk volt róla.
butcher__ 2011.10.04. 23:15:32
Rockó figyi ez is a quattro hajtással ment fel a lejtőn mint az audi a sípályán? :D
Rocko- 2011.10.05. 00:02:26
@2-More: :D
@Tomchy: én is ilyesmit akartam kérdezni hogy csörlővel szó nélkül felküzdi magát a gép?
@butcher__: az a baj, hogy a mai napig nem érted.
@Tomchy: én is ilyesmit akartam kérdezni hogy csörlővel szó nélkül felküzdi magát a gép?
@butcher__: az a baj, hogy a mai napig nem érted.
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.05. 15:22:45
@2-More: Nem fog leégni a csörlő, nyugi. Ilyenkor a csörlőn nincs több terhelés 1-1,5 tonnánál. És mondjuk 4,5 tonna a legnagyobb vonóképessége.
Az akksit lemeríti, ez nyilvánvaló, de ez a feladat a csörlőnek meg se kottyan.
Az akksit lemeríti, ez nyilvánvaló, de ez a feladat a csörlőnek meg se kottyan.
2-More 2011.10.06. 13:42:55
@Tie: Na várjál, 1,5 tonnától az első szériás 3 ajtós landik is nehezebbek. Ehhez jön még hozzá az hogy lejtőnek felfele kell húzni, a sár tapadása is igen komoly, én nem vagyok valami nagy terepróka, de ahány összeröffenésen voltam, mindegyiknél megfőztek 1-2 csörlőt. Mondjuk az igaz, hogy ezek ilyen bohócka ilyen winch, olyan winch márkák voltak, de azért az Unimognak pl nem véletlenül vagy kardáncsörlője, vagy a mezőgazdasági landik is ilyenekkel operálnak, többek közt ezért is van ott a kardánkihajtás helye a váltón mindegyiknél.
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.12.05. 00:25:52
És mint közben kiderült, a Defender is marad. Mert egyelőre gyártásban tartják valami 2016-ig. Rájöttek, hogy a DC100 jópofa lehet, de a Defendert nem helyettesítheti. :)
tcomment feed
Nincs megjeleníthető elem