Reklámarchívum

Régi autós és motoros reklámok, hirdetések

Friss topikok

  • vasutasrendőr: ha az összes vasércüket nem dolgozták volna bele a yamamotoba talán több maradt volna fent belőlü... (2015.07.22. 14:25) Van két órád?
  • Scaleo: @Putyur: A személyeskedéssel kapcsolatban pedig azt tudom mondani, hogy szerintem te nem tudod, mi... (2014.01.10. 16:25) Megnézed és rákívánsz
  • The Ghost Wolf O1G: A Honda Accord reklámja a "Cog" még zseniálisabb volt. Ha valaki nem látta volna itt a linkje: www... (2014.01.04. 09:45) Zseniális kéz a Hondánál
  • SomiTomi: Bolondos Dallamok-érzés megvan? (2014.01.03. 22:37) Régen még a márkaszervízben is volt anyag
  • Oldm4n: Ez nettó hülyeség. Szerintem mindegyik a motor teljesítményét adja meg a főtengelyen mérve, a keré... (2013.10.23. 14:56) Lángoló csillag, óriás Mercedes

Címkék

4t (1) 80-as évek (1) autóhírdetés (1) autósampon (1) avensis (1) bajaj (1) blog (1) chips (1) cz (1) dea (1) defender (1) fobizán (1) ford (4) honda (1) japán (1) jetta (1) kawasaki (1) kéz (1) kitt (1) land (1) manta (1) mercedes (1) motor (2) motorola (1) muscle (1) old (1) papp (1) power (1) puma (1) rajzfilm (2) reklám (11) rendőr (1) retro (1) retró (1) rover (1) start (1) supervan (1) tankolás (1) toyota (1) transit (2) transporter (1) turbo (1) turist (1) v8 (1) vicces (1) videó (1) volvo (1) vw (2) wartburg (1) Címkefelhő

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

sebessegoltara feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

Hogy ne legyen unalmas a munkábajárás

2011.10.04. 15:59 •  ommm


Egy aranyos - és kreatív - férfias kis reklám a múltból. Könnyezzük meg az autót, melyről azt hittük, hogy túlél mindent. Nem sikerült, a mai kor betett neki is. (Hányadik kommentnél jelenik meg Tie?)

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamarchivum.blog.hu/api/trackback/id/tr783277342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farönk 2011.10.04. 16:14:30

Hű. Nagyon jó kis reklám, akkor még volt bátorság. Nem az mint most hogy "tessék, megküldjük egy kicsit a sárban, de csak a fotó kedvéért, mert utána azonnal mossuk le"!

Tomchy 2011.10.04. 16:34:55

Jó kis reklám.

Vajon érdemes ilyenkor gázzal segíteni felmenni, vagy csak a csörlő húzza fel?

h4z4rd 2011.10.04. 16:59:41

Jó lesz ez, Ommm! Még ilyeneket!
Epedve várom az Audi kotrót a síugró sáncon, meg a csőrös Macket lefékező Renaultot is, de a kesztölci téglamintás tapétán átromboló Zsiguli(?) is megteszi.
(Tie már a spájzban van.)

ügyfélszolgálatos 2011.10.04. 17:26:44

Kijajaza Tie? Valami gyökér troll?

nagy__mate 2011.10.04. 17:51:14

@Tomchy: úgy általában érdemes nyomni gázt a csőrlő mellé, már csak azért is, hogy az akku ne szenvedjen annyira

red87 2011.10.04. 17:54:51

de tényleg, hogy lehet, hogy Tie még nem ért ide? :D

2-More 2011.10.04. 18:02:55

@red87: Gondolom már annyira kiemelte a nagyvasat, hogy elakad a felsővezetékekben is :D

h4z4rd 2011.10.04. 18:29:10

@2-More: Mi lesz a LangyRovarból? Troli vagy dodzsem? ;)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.10.04. 19:22:55

tie nem jon, csorlot olajozza meg nezi a terkepet h hol van legkozelebb volgyzaro gat.
nem akar csak erdoben dagaszto kis csicska maradni :D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.04. 20:16:03

Ahogy hazaér, és meglátja, hogy van ilyen is. :-D

Ide fogok küldeni anyagot dögivel, van egy valag RÉGI Landy reklámanyagom! :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.04. 20:19:29

Amúgy ilyen meredeken nem érdemes gázzal segíteni neki. Illetve a generátornak igen, mert egy ilyen csörlő lefullasztja a motort, amikor felvesz 3-400 Ampert, de a hajtást ilyenkor üresbe rakja az ember. Stabilabb, ha nem forgatod a kereket ilyen helyzetben gyorsabban, mint ahogy megyen az autó fölfelé (lásd még oldalvezető erő).

"Gondolom már annyira kiemelte a nagyvasat, hogy elakad a felsővezetékekben is :D"

Ezen beszartam. :-D

Tomchy 2011.10.04. 20:59:07

@nagy__mate: Úgy általában sejtem, de völgyzáró gáton még nem mentem fel. :O)

@Tie: Valahogy így gondoltam én is. Ilyen meredeken már nemigen lenne a hajtásnak bármi haszna.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.04. 21:03:57

@Tomchy: Hát vegyél egy Defit, oszt mehecc is a völgyzáró gátra. :)

Misi 2011.10.04. 22:08:31

A Landi hátúlja tele volt tömve aksival és azok táplálták a csörlőt. A felvétel előtt kipróbálták motorral is, h lássák, h müködik de csak pár percre ment. 1ik LRO újságban egész jó cikk volt róla.

butcher__ 2011.10.04. 23:15:32

Rockó figyi ez is a quattro hajtással ment fel a lejtőn mint az audi a sípályán? :D

Rocko- 2011.10.05. 00:02:26

@2-More: :D

@Tomchy: én is ilyesmit akartam kérdezni hogy csörlővel szó nélkül felküzdi magát a gép?

@butcher__: az a baj, hogy a mai napig nem érted.

2-More 2011.10.05. 14:39:20

@h4z4rd: Én nemtom, én csak egy bunkó suzukis vagyok :D Igaz az összkerekes :D

@Tie: Na ja, nagyon meredeken valóban nem érdemes gázzal gépészkedni, de azért az se egészséges ha a csörlőt égeted le. Megoldás: hidrós vagy kardános csörlő, terepváltó neutralba, azt hadd' szóljon :D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.10.05. 15:22:45

@2-More: Nem fog leégni a csörlő, nyugi. Ilyenkor a csörlőn nincs több terhelés 1-1,5 tonnánál. És mondjuk 4,5 tonna a legnagyobb vonóképessége.
Az akksit lemeríti, ez nyilvánvaló, de ez a feladat a csörlőnek meg se kottyan.

2-More 2011.10.06. 13:42:55

@Tie: Na várjál, 1,5 tonnától az első szériás 3 ajtós landik is nehezebbek. Ehhez jön még hozzá az hogy lejtőnek felfele kell húzni, a sár tapadása is igen komoly, én nem vagyok valami nagy terepróka, de ahány összeröffenésen voltam, mindegyiknél megfőztek 1-2 csörlőt. Mondjuk az igaz, hogy ezek ilyen bohócka ilyen winch, olyan winch márkák voltak, de azért az Unimognak pl nem véletlenül vagy kardáncsörlője, vagy a mezőgazdasági landik is ilyenekkel operálnak, többek közt ezért is van ott a kardánkihajtás helye a váltón mindegyiknél.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.12.05. 00:25:52

És mint közben kiderült, a Defender is marad. Mert egyelőre gyártásban tartják valami 2016-ig. Rájöttek, hogy a DC100 jópofa lehet, de a Defendert nem helyettesítheti. :)
süti beállítások módosítása